GodMorgon!

Vaknade klockan sju i morse, ingen väckarklocka utan bara vakna av mig själv. Så jag gick upp och drack kaffe. Nu sitter jag och väntar på att min plattång ska bli varm sen efter det ska jag klä på mig. Har redan duschat, sminkat mig och så. Ska ta bussen tio i nio så är jag framme vid tjugo i tio. Så har jag en kvart på mig att hitta stället. Man kan ju hoppas på att där e någon man kan fråga om var lernia ligger. Drygt att dom flytta lernia för innan låg det tjugo minuter från mig. Men men sånt e livet ;). Jag e inte nervös eller någonting, kommer gå hur bra som helst. Bara lite orolig att jag ska komma sent för jag inte vet var exakt det ligger. Men det löser sig. Nu är min plattång varm så nu ska jag fixa håret.

:) Ha det nice!

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback