Good morning!

Vaknade aldelles för sent idag. Så jag kommer minst en halvtimme sent till skolan. Egentligen känner jag inte för att åka alls haha men va fan, man måste ju. Sista dagen denna veckan som vi har lektion så då kanske man missar en massa om man inte går idag. Imorgon är det ju som sagt Sofiero som gäller.. Men nu är problemet att jag inte har en aning om vilken buss som går dit?! Någon som vet?? Jag har kollat på skånetrafiken och sånt med den sidan är ju helt fuckt up så det funka inte.

Efter skolan är det träning!! Har fan inte tränat på 2 veckor nu. Sjuk ångest! Så nu är det fan dags att sätta igång igen!! Ska träna med Sara :) Hon hade tydligen nytt schema så jag ska köra efter hennes tänkte jag. Sen blir det att möta Sandra i stan och ta en fika. Sen hem till min älskling och mysa. Imorgon efter Sofiero så blir det hem till älsklingen igen och sen är vi bjudna på middag hemma hos hans mormor & morfar :).

Nej nu har jag inte tid att skriva mer.. Stress de luxe haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback