Gud va trött jag är haha

Då var man i skolan idag ja. Hittade direkt jag hoppade av bussen, då lernia låg precis över gatan haha, så det var inte så svårt att hitta. Var framme redan tjugo i tio så stod och väntade tills det kom en gubbe och kalla in oss. Sen fick vi träffa våra lärare, två kvinnor. Hur trevliga som helst. Vi gick igenom en massa som vi ska göra och så. OCH tydligen så har utbildningen blivit ett år, så nu blir det att man ska utbilda sig till kock :) Sjukt nice! Det som är bra också är att man får låna alla böcker, kläder och knivar så man behöver inte köpa någonting, mer pengar till kläädeeeeer! haha.. Slutade vid halv 1 idag så då åkte jag hem till syrran och hjälpte mamma passa Emil. Så har precis kommit hem nu och väntar på att maten ska bli färdig. Är svin hungrig. Sen efter det blir det NATTI NATTI! Kommer somna rätt snabbt om man säger så, men det är ju bra för man ska upp halv 6 imorgon, börjar klockan halv 9. Kan ju hoppas på att mina csn pengar är på kontot snart också ;) hade varit nice de luxe haha.

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Kommer knappt ihåg vad jag skrevit, helt sjukt seg i huvudet är jag.

Sen nu de närmsta dagarna så kommer jag antagligen inte skriva blogg då mitt internet går ut ikväll om någon timme bara :( ÅNGEST haha. Så kan inte ladda på det fråns jag får mitt csn. Så så e det :P haha.

ByeBye


Gud va pigg jag ser ut :P haha!

Hååee, saknar min älskade Linus redan haha. Orka va utan dig till på Fredag, ÅNGEST! :P Just nu vill jag bara krypa in i din famn och bara mysa! :( <3

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback