Idag är jag trött..

GOD MORGON!
Usch vad trött jag är just nu och inget kaffe har man iheller. Jo till EN liten kopp men jag vill ha mer än EN kopp haha. Så har inte orkat gå och sätta på kaffet. Men funderar på att göra det ändå, annars vaknar jag aldrig. Så jag gör det när jag skrevit färdigt här.

Idag ska jag äntligen få umgås med min älskling :) Känns helt underbart! Vet inte riktigt om det blir lite party party eller bara en film och myspys. Spelar ingen roll för mig, så länge jag är med min älskling så är jag nöjd! Blir att jag åker hem till honom direkt efter skolan vid halv elva. Då sover ju han men då ska jag gå upp och väcka honom :) hehe. Sen när han har vaknat till liv så ska vi ner i stan så ska han hjälpa mig hitta kläder och så.

Behöver verkligen ett par nya jeans eller två. Var på Väla med min syster igår och provade säkert 6-7 styckern olika par jeans. Det var ETT par som satt bra och var skit snygga, men då såklart så kostade dom 800 kr och jag tycker som så att varför slösa 800 kr på ETT Par jeans när jag kanske kommer hitta 2 par jeans idag för 800 kr. Så nej jag köpte inte dom. Men om jag inte hittar några alls idag så blir det ju att jag köper dom på måndag. Tänkte även hitta några tröjor/linne. Jag har verkligen inga snygga kläder nu. Allt är sletet och fult och jag är lite frustrerad varje dag jag ska hitta något att ta på mig haha. Jaja får väl se vad jag hittar idag. Hade varit nice om man hittat något att ha på sig ikväll om man nu ska partaja lite också. Kanske hittar man ett snyggt underklädes set också ;)

Nej nu ska jag fixa mitt kaffe och röka en cigg sen blir det duschen och göra ve mig. Skriver kanske senare!

ByeBye // Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback