Ingen skola för mig idag.

Vaknade vid 9 idag med huvudvärk de luxe och illamående. Så det blev inget studiebesök för mig idag inte. Blir att man bara är hemma och tar det lugnt och slappar. Tänkte se vad jag har för VHS filmer sen, tror jag har lejonkungen så det blir nog att man tittar på den :). Älskar den filmen! Orkar inte göra så mycket idag, så fort jag reser mig och går så dunkar det i hela huvudet. Gick i alla fall till Ica och köpte två paket kräftor för de var billigt så kände att jag fick orka gå dit, men mer än så orkar jag icke! .. Imorgon är jag ledig från skolan så då har man tid att vila då också. Hoppas ju på att man kanske mår lite bättre imorgon så man kan dra ner snabbt till vägledningshuset så det blir av någon gång.

Hatar att vara sjuk. Jag blir så fruktansvärt rastlös av att bara ligga och vila. Hade jag inte varit så illamående så hade jag orkat gå till skolan och så vidare. Och då hade jag kunnat va med mitt hjärta också :( Men nu kan jag inte det. Kan och kan.. Jag hade säkert kunnat men jag känner att jag inte vågar sätta mig på en buss/tåg hem till honom för det är inte speciellt kul om jag bara skulle få för mig att spy rakt ut på bussen/tåget.

Nu ska jag sätta på en kopp kaffe och se om man kan dricka den utan att må illa..

Puss&Kram

//Linda Malmquist

Kommentarer
myrann

Du missade inget ändå. Tyckte studiebesöket var ganska värdelöst!

2010-08-16 @ 14:37:30 URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback