Jobbigt va

Då var man i skolan tjugo i tio. Satt och vänta till klockan tio, sen var det individuellt samtal. Fick reda på att på proven vi gjorde fick jag 20 av 28 på ordkunskap i svenska och på läsförståelsen hade jag bara ett fel :) så det är nice! Matten däremot gick åt skogen haha men det visste jag redan. Så det ska man få plugga lite.. Var klar med samtalet efter tio minuter, lönt haha. Så då åkte jag hem. Tog tåget 10.34 och var hemma kvart i elva. Och nu sitter jag och väntar på tåget till stan, ska ju till linus. Glömde mina ppiller hemma, därför fick jag åka hem om. Visste att jag hade glömt något :-P. Ikväll vet jag inte vad som händer än, får väl se vad vi vill göra. Ha det bra hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback