Kan lika bra va där som här..

Nu har jag ätit och sminkat till mig lite. Blir att jag åker hem till älsklingen och sover där ändå. Känns som att jag lika bra kan ligga hemma hos honom och kolla film som om jag ligger här själv och gör det. Plus att om jag åker hem till honom så kommer jag ta det lugnt för då är jag inte rastlös, uttråkad och ensam. Finns fan inget värre än att vara ensam haha. Jag måste ha någon hos mig alltid :P , hade aldrig kunnat bo själv haha. Jag hade fått panik och ringt till alla tills någon kommit hem till mig! Tur man ska flytta ihop med älsklingen sen när det väl blir av.

Nepps, nu blire packa min väska och fara iväg!

Tjingeliiiiiiing! ;)

Me&Love!

Du är mitt allt hjärtat, lika förälskad i dig nu som jag var från början!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback