Lediga idag.

Gick upp halv 7 idag och började göra ve mig. När jag nästan var färdig så såg jag att jag fått ett sms från min lärare där det stod att vår lektion var inställd idag. Så jävla ångest att man gick upp så tidigt och stressade med att göra ve sig och sen bara är man ledig haha. Jaja det är ju sånt som händer ibland. Rätt skönt vi är lediga idag för jag har väldigt ont i magen. Fattar inte vad det är med min mage, den mår fan inte bra. Vissa dagar har jag såna otroliga magknip så jag nästan kan börja gråta. Måste kolla upp det snart!

Eftersom jag är
ledig idag så blir det att jag åker hem till syrran och är där ett tag, sen blir det hem igen. Imorgon är det ju skola igen och då får man va pigg och vaken ju :). På Fredag ska vi till Sofiero med skolan, så jag måste ta reda på vilken buss som går ut dit.

Nu ska jag försöka få i mig en macka.

HejHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback