Lite piggare nu.

Då har man duschat och druckit en kopp kaffe :) dock inte samtidigt haha! Läste en annan blogg där de hade skickat in "vem är..och sitt namn" till 118800 så jag var tvungen och testa...

Vem är Linda Malmquist?
Svaret jag fick:
Linda är en försynt härlig ung flicka som är så omtänksam mot sin familj och vänner att hon ofta glömmer bort sig själv. Hon är duktig i skolan och är skötsam som få. En riktig svärmorsdröm är vad hon är. Kanske inte den som sjunger högst på fester och brölar och för liv, men alla behöver inte vara det ju. En mycket sympatisk ung flicka med andra ord.

HAHAHA! Det enda som stämmer är väl att jag bryr mig mer om andra och tänker för lite på mig själv. Sen duktig i skolan vet jag inte än, har bara gått en vecka haha. Svärmorsdröm?! Nja, vete fan haha. Det får jag nog fråga älsklingens mamma innan jag skriver att jag är det haha. På fester, kan jag va lite högljud och visst fan sjunger jag med i musiken, kanske inte högst haha men ändå ;). Men men..

Nu ska jag göra ve mig ;) Tjingeling!

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback