Love it!!

Då var man i skolan halv nio idag också, visst e jag duktig som kommer i tid varenda dag ;) haha. Slutade redan klockan 10 idag så jag tyckte det va lite smått onödigt att över huvud taget dra dit haha, men så är det nu i början av skolan. Så när vi slutade så tidigt så bestämde jag mig för att dra ner till stan och klippa mig. Så gick in på frisyrmakarna och frågade om de hade tid och det hade dom :). Så jag klippte mig och i början var jag ltie skeptisk och hade ångest haha. Men det är bara för att jag klippte typ av allt mitt hår haha. Men NU älskar jag det! Har även färgat det brunt. Jag är riktigt jävla nöjd och trivs som fan i det. Saknar inte mitt långa hår mer ;). Kommer nog ha det så här alltid nu haha. Tills jag tröttnar och hittar en annan frisyr. Men jag kan ju säga som så att jag är glad över att jag tog chansen att klippa det så kort som jag gjorde! Kunde inte blivit bättre :)

Såhär blev det...



Bye Bye!


LOVE MY HAIR!! <3<3 hahaha

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback