Mår inte bra!

Sitter hemma och bara tar det lugnt. Kom hem vid fyra tiden. Mår inte alls bra, har riktig jävla huvudvärrk och sitter och kallsvettas och mår illa. Sjukt jobbigt! Inte speciellt kul att bli sjuk nu och missa skolan och så. Ska ju på studiebesök med skolan imorgon och om jag är sjuk så är det ju lite tråkigt att behöva missa det tycker jag. Men man kan ju hoppas att detta är över imorgon!

I Fredags så festade jag lite. Var kul och så men dagen efter är alltid jobbig haha. Hatar att vara bakfull. Men det är ju sånt man får ta om man ska festa :P. Sen på Lördagen så tog jag och älsklingen det lugnt bara.

Nu idag ska jag bara ta det lugnt och vila. Orkar knappt sitta vid datan, pågrund av min huvudvärk. Det riktigt dunkar i huvudet på mig och jag sitter och kallsvettas som en gris.

Skriver kanske senare om jag orkar, känner att det inte går att skriva nu då det snurrar i hela huvudet på mig.

Tjingeling!

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback