Mätt och uttråkad.


Då har man precis ätit, gottgott! Så nu är man mätt och belåten haha. Nu sitter jag och röker och tittar runt på internet efter dieter och sådant. Jag har bestämt mig att jag ska vinna över min älskling haha. Så har jag blivit medlem på en sida där man skriver in allt man ätit och så och ser hur många kalorier man fått i sig per dag. Idag har jag bara fått i mig 471 kcal och jag ska få i mig högst 1903 kcal per dag. Så det är nog för lite idag men det får va så. Ska träna snart också tänkte jag, köra antingen "zumba" eller "pilates". Eller så blir det bara en joggingtur. Något ska jag göra i alla fall.. Sen blir det en dusch, tv och sova. Hoppas man slutar lite tidigt imorgon så man kan träna och sen gå till väglednings huset i tid. Sen blir det hem till min älskling och sova där.

Bye// Linda Malmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback