Ny mobil!

Nu är det så att jag tänkte köpa ny mobil imorgon. Känner att det behövs mer än en digitalkamera. Så kamera tar jag nästa månad. NU undrar jag bara om någon har något tips på vilken affär som har billigast/bäst utbud av mobiler?? Är ju inte stenrik haha så det blir att mobilen får kosta cirka 2000 max. Har ni något tips på någon bra mobil så skriv gärna det också! ;) Har haft mina dåliga köp mååånga gånger haha. Har nog haft 10 olika mobiler sen jag var 15.

Så denna gången vill jag ha någon bra. Vill ha med pekskärm och kamera med minst 3 mpx :)


Kommentarer
Tosse

Kolla på pricerunner, vet inte om det är .se eller .com

2010-08-24 @ 19:27:36 URL: http://theresefryksater.blogg.se/
myrann

Svar: Tack, har en slingning till bokad om 1 vecka typ. :)



Och du kan ju kolla sån pris-jämförs-sidor på nätet när det gäller mobiler? Kan ingen i huvudet sådär.. men googla det :)

2010-08-24 @ 19:46:32 URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback