Pizzabullaaar :D

Som sagt så har jag varit sjuk idag och är det lite smått fortfarande. Däremot mår jag inte lika dåligt längre. Min huvudvärk är inte extrem mer och mitt illamående är inte lika jobbigt. Så är nog bättre till imorgon om jag har tur.

Det var ju meningen att jag skulle ta det lugnt och kolla film idag bara för jag va sjuk.. Men så blidde det inte haha! Jag kan verkligen inte bara ligga i min säng och ruttna helt själv, SÅ sjukt tråkigt. Så jag stack iväg till Ica och inhandla lite. Sen bakade jag sockerkaka med chokladbitar i (GOTT) och sen gjorde jag pizzabullar, även dom väldigt goda ;). Men det är ju JAG som har gjort dom så då är det ju klart det är gott haha.


Mina pizzabullar :D Goooooott!! haha..

Nu aldelles strax ska jag fixa middagen för idag, blir korv och makaroner. Orkar inte göra något annat :P.




Osminkad & Sjuk, guuud va snygg man är ;) *HAHA!


Kommentarer
myrann

Dutti du är och bakar! :D

2010-08-16 @ 19:18:04 URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback