Seg dag!

Har varit sjukt trött och allmänt seg i huvudet hela dagen. Antagligen pågrund av att man knappt sovit något och sen när man väl va i skolan så fick man sitta och lyssna och försöka ta in en massa i 2 och en halv timme. Sånt tar på mig rätt mycket. Då min hjärna inte är så stor så måste jag lyssna extra mycket HAHA! Efter skolan var jag som sagt hemma hos min syster, vi stack till coop och handla. Blev någon bulle och så som jag åt där eftersom jag inte ätit på hela dagen. Sen stack hon till jobb vid 16 tiden och jag stanna kvar med min älskade systerson Emil och myste framför tvn :). Fick lite små panik en liten stund dock, för han fick tag i min mobil och satte den i munnen och sen efter det så funkade den inte som den skulle. Men nu funkar den igen ;). Den mobilen har gått igenom mycket haha. Har inte lust att köpa någon ny nu iheller när man har lite andra planer.

Är hemma nu i alla fall, riktigt skönt att bara ligga i min säng och surfa runt lite på internet. Har precis ätit lite och nu sitter jag här och skriver blogg och sitter och spelar spel på facebook haha. Ska aldelles strax stänga ner datan tänkte jag, sätta på tvn och bara ligga och glo tv någon timme innan man somnar. Känner att jag behöver lite extra sömn inatt, ska ju kunna umgås med hjärtat imorgon utan att behöva somna som jag gjorde sist.

Imorgon är det skola igen som vanligt, börjar halv 9. Sen beroende på när vi slutar så ska jag kanske träna och sen blir det som sagt vägledningshuset med hjärtat. Så får man hoppas det går bra där! Sen blir det hem till honom och mysa och på kvällen så kanske vi ska iväg och umgås med någon. Inte säkert än dock, får se..

Nu har jag inget mer att skriva. Lägger in några bilder från dagen på mig, mina nya jeans ;) och på söta Emil.



Höööres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback