Seg i huvet :P

Så sjukt seg jag är nu. Orkar knappt skriva blogg, men har inte något annat att göra så. Gick bra i skolan idag. Kändes lite roligare att va där idag då vi faktiskt gjorde något istället för att bara lyssna. Blev att vi fick va i grupper och göra lite övningar och så. Men nu efter det är man helt slut i huvudet haha. Man känner att det va ett bra tag sen man fick använda hjärnan så mycket hahaha! På Lunchen stack några av oss och käka på rödbetan. Blev Gravad lax med dillstuvad potatis. Riktigt gott faktiskt! Sen käka jag en negerbolle (ja jag säger negerbulle, för så heter det :P haha) och drack en cola för att man skulle piggna till. Slutade vid halv 3 idag.

När jag tog tåget från knutpunkten så satte det sig 2 fjortisbrudar och en gay kille bredvid mig. Dom satt och skrek över hela tåget, hoppa i sätena och stampa i golvet. Sjukt irriterad blev jag, inte något man vill sitta och lyssna på när man är helt slut i huvudet typ. Men som tur va så behövde jag bara stå ut med dom i 10 minuter haha.

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt, dricker kaffe och röker. Mamma kommer hem vid 18 tiden. Så ska vi äta Räksmörgås och kräftor! GOTT! Blir ingen jätte middag idag. Känner att jag fortfarande är lite mätt efter lunchen. Annars händer det inte mer idag.

Imorgon är det skola som vanligt och sen när vi slutat så ska jag möta älsklingen min i stan och så ska vi till Siba vid väla och kolla kamera :) Hoppas nu jag hittar någon som inte är så dyr bara, har inte råd me så mycket. Då jag har skulder kvar haha.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, blir tv ett tag nu och bara ligga och slappa!


Kommentarer
krilleman

as trött jag med! första dagen vi varit där länge ju :p

2010-08-24 @ 17:16:21 URL: http://krillovski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback