Sista sekunden.

Det var fan i sista sekunden att jag hann bussen. Bara för att jag skulle mata katterna.. Jag tänker aldrig ha något djur när jag väl flyttar hemifrån. Bara jobbigt! Fick springa till bussen som en get bara för detta haha. Så nu har man säkert glömt hälften av vad jag skulle ha med mig haha. Jaja sånt man får leva med ibland, sen å andra sidan så är jag väldigt förvirrad och glömsk så jag ska inte bara skylla på katterna haha. Jag har iaf mina pengar och mobil med mig och det är viktigast haha. Sen har man ju en hel väska med kläder och smink för man ska sova hos hjärtat hela helgen. Hatar verkligen att stressa, nu hann jag inte dricka allt mitt kaffe iheller haha. Plus jag har ingen kopp med mig så jag kan inte dricka på skolan :( . Ångest! Jaja huvudsaken är att jag hann bussen och har det viktigaste med mig :). Nu orkar jag inte skriva mer. Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback