Skjut mig..

..Mår inte alls bra, SUCK! Egentligen borde jag bara lägga mig och sova men det är tråkigt! Plus att lägger jag mig nu så kommer jag inte vakna från imorgon bitti och då kommer jag sova aldelles för länge och det pallar jag inte. Mitt illamående går fan inte bort, drygt som fan är det! jaja sånt e livet..

Imorgon är det studiebesök som jag skrev innan men nu är det så att jag har fan ingen aning om var det ligger :/ Så jag vete fan hur jag ska hitta dit :/ haha. Jaja får väl försöka på något sätt..

Ääh, lägger ner att försöka skriva blogg just nu. Är på skit humör och vet inte ens varför jag ens började skriva nu.. Men ja ni får nöja er med detta lilla inlägget haha. Kommer antagligen inte skriva mer idag. Inte lönt, har inget att skriva om ändå.


Man kan ju alltid få drömma och hoppas, eller..

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback