Skola imorgon

Ja då börjar äntligen min utbildning imorgon. Skönt att äntligen få något att göra :). Börjar klockan tio så ska aldelles strax sova. Har suttit och kollat runt på kläder online nu hur länge som helst. Har hittat saker men har blivit sån snål haha så vill inte köpa något typ haha. Och jag som sa innan att när jag får mitt csn så ska jag köpa ed hardy som då går på minst 1000 kr. Men inte fan kan jag köpa en klänning för 300 haha. Snål de luxe. Blir i alla fall inget ed hardy denna månaden. Ska redan köpa en massa andra viktiga saker som till exempel..
* Mobil
* Digitalkamera
* Massa smink
* Hudvårds grejs
* Plattång
* Skyldig folk pengar ;)
* Kläder
* Böcker till skolan?!

Ja och en massa annat antagligen haha. Så det blir en del jag ska köpa denna månaden. Tur man får dubbelt csn hahaha.

Nej nu blir det sängen för mig annars kommer jag aldrig upp !

NattiNatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback