Snart dax att drömma sig bort.


Nasse min katt och Gumman mammas katt :P

Ska jag snart gå
och lägga mig om ni inte fattade det när ni läste min rubrik haha. Ska bli skönt att sova! Vissa dagar är det sjukt tråkigt att behöva gå och lägga sig men sen ibland (som idag) så är det bara så underbart att få krypa under täcket och bara somna och drömma sig bort.

Imorgon börjar allvaret!!
Då jävlar smäller det ;), Och nu jävlar ska jag hålla mig till denna maten i MINST 2 veckor men helst 3. Får se hur det går. Men ska fan inte ge upp denna gången. Blir antagligen träning imorgon också eller så blir det på Torsdag. Beror helt och hållet på vilket humör jag är på när jag vaknar imorgon haha.

Denna veckan ser ut såhär:
Idag: 08.30-1200 Arbetssätt och Lärande , Träning.
Onsdag: 08.30-12.00 Arbetssätt och Lärande , (Träning?!).
Torsdag: 08.30-12.00 Arbetssätt och Lärande , Träna Dance om det finns platser.
Fredag: Självstudier (Lediga) , (Träning?!).
Lördag: Mys med hjärtat <3 .
Söndag: Mys med hjärtat & Träning.

Nästa vecka ser ut såhär:
Måndag: 13.00-15.30 Hygien
Tisdag: Självstudier , Träna Zumba om det finns plats, annars vanligt.
Onsdag: Gastronomi (vet ej vilken tid) , Träning.
Torsdag: Självstudier , Träning.
Fredag: 8.30-12.00 Hygien
Lördag: Mys med hjärtat <3
Söndag: Mys med hjärtat <3 , Träning.

Kommer bli jobbigt att få i mig frukost imorgon. Äter aldrig frukost, för jag tycker inte det är gott alls. Men va fan, vill man vara fin får man lida pin ;) eller..

Nej god natt folket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback