Svettig och trött haha

Såja, då har man tränat Zumba i 30 minuter. Svettig som en lök är jag haha. Men jag känner att det tog i magen som fan! Länge sen jag körde Zumba hemma, det är skit kul faktiskt och man känner att det hjälper. Dom ska börja med det på Actic så det blir att man kör det där sen också :) säkert roligare när man är en grupp som gör det, inte speciellt kul och stå på mitt rum själv haha. Fast då slipper någon se hur dum man ser ut hahaha!

Här är en liten video på zumba jag hittade på youtube, det är basic step. Inte det jag kör dock, mitt är jobbigare haha. Detta är bara så man ska lära sig grundstegen ju .


Nu ska jag in i duschen :)..

JUST DET, fick precis bilder från min älskling från när vi var på hans morfars kalas :) Så lägger upp de här nu :).





Byebye //Linda Malmquist





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback