Tävling :P haha

Då har jag och mitt hjärta bestämt att vi ska ha en liten tävling han och jag. Den går då ut på att vi ska se vem av oss som går ner mest i vikt (i mått och vikten). Vi har till den 25 September på oss. Så nu har vi tagit alla mått och vägt oss och svärmor är domare :) haha. Den som förlorar får straffet att ta ett dopp i havet i Oktober. SÅ jag hoppas verkligen att jag inte förlorar! Jag är en badkruka om man säger så haha. Så nu jävlar ska man träna varje dag och äta lite hahaha. Dock känner jag att jag har en rätt stor chans att förlora då min pojkvän har mer vilja och tålamod än vad jag har. Men jag ska iallafall försöka!

Våra mått och vikt nu:

Linus:
Vikt: 85.0 kg
Armar: 31.3 cm
Lår: 62.0 cm
Midja: 91.8 cm
Mage: 98.0 cm

Jag:
Vikt: 62.7 kg (gått upp 2 kilo!! Ångest haha)
Armar: 27.3 cm
Lår: 56.9 cm
Midja: 76.5 cm
Mage: 93.5

Skriver upp det är så ni vet vad vi har nu. Så får ni veta resultaten den 25 September. Vi får inte väga oss eller ta våra mått alls nu innan vi är färdiga så jag kan inte säga om jag gått ner eller inte under tiden. Ska även ta ett foto på den som förlorar när jag eller han tar vårt lilla dopp i havet haha så ni vet att vi inte fuskar ;) haha.

Ska försöka hitta något matschema som man kan följa så man går ner lite extra i vikt, jag vill fan inte förlora :( haha!

Nej nu ska jag snart äta, blir fisk och potatis. Sen blri det träna lite, duscha och sen gå och lägga mig. Skola imorgon halv 9 sen efter skolan blir det träning ;).

Ha det bra <3
//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback