Tjofaderittan

Var på studiebesök med skolan idag som sagt. Va helt ok, dock lite drygt. Men tog bara en timme ;) så det var ju skönt. Sen efter vi slutat så fick jag schuss av min lärare till stan så tog jag bussen hem till min älskling, drack kaffe och kolla tv ett tag. Sen stack vi ner till vägledningshuset. Men som vanligt så har vi otur och där va ingen "vägledare" eller va fan det heter så vi ska dit igen på Fredag. Imorgon börjar vi halv 9 sen på Fredag är vi lediga, skööönt!

Har lite planer och så nu som jag har satt igång med. Vad det är vill jag inte skriva riktigt än haha. För jag vill inte säga för mycket om det sen inte blir som jag vill. Så det skriver jag mer om när det händer något ;). Men jag HOPPAS och håller tummarna till max.

Nu blir det kaffe, cigg, tv och bara slappa.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback