Torsdag idag då ja.

Har inte kunnat skriva blogg från nu, då mitt internet är slut. Jag har sånt internet som man tankar på som ett kontantkort om ni inte fatta det haha.. Nu sitter jag iaf på bussen påväg till skolan. Kommer bli sen då jag fick ta en senare buss för jag försov mig en halvtimme. Men kommer bara typ tio minuter sent om bussen kör som den ska. Efter skolan ska jag hem till syster min och passa emil några timmar :) och sen ska jag hem, packa och sen hem till min älskling. Vi är ju lediga imorgon så därför kan jag sova där idag också, nice! I helgen händer inte speciellt mycket, är rätt fattig nu haha så man kan inte hitta på så mö fråns jag får mina pengar på onsdag.. Igår va jag hemma hos min syster också, satt och snacka och lekte med emil lite. Han har börjat gå Skit mycket nu :), ser så Jävla söt ut när små barn börjar gå! Skriver kanske senare ikväll, nu ska jag sitta på bussen och drömma mig bort :-P. Puss och kram /linda malmquist

Kommentarer
myrann

Svar: Du får hänga med till det stället vi var på idag I Helsingborg. Det var riktigt gott! ;) Kan käka sushi igen nästa vecka. Luuugnt för mig. Älskar det!

2010-08-19 @ 14:35:19 URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback