Vill sova mer! :(

Jisses vad trött jag är! Gick upp halv 6 idag, känns som man inte sovit alls. Gick och la mig vid halv tolv men somnade inte fråns vid ett ungefär. Så har sovit i knappt 5 timmar för jag har vaknat hundra gånger. Fattar inte varför jag vaknar så vissa nätter, drygt som fan! Men finns inget att göra åt det, bara att bita ihop och se glad ut haha.

Har precis dushat
, så nu ska man fixa går och smink och sen klä på sig, sen är man ready to go ;). Blir nog ingen träning för mig idag. Känner att jag inte kommer orka när jag knappt har sovit, plus att jag ska passa Emil hela kvällen. Så det blir hemma träning efter jag passat klart honom.

Nepps, dax att fixa mig. Annars missar jag bussen sen och det vill jag inte. För då får jag inte vara med på lektionen om jag kommer efter nio haha.

Höreeeees :)

//Linda Malmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback