1 december.

Känner mig totalt blö! Helt slut i både kropp och huvud. Kan knappt skriva blogg för jag skriver fel hela tiden. Tror jag börjar bli förkyld, fast det hoppas jag icke! Vill ju helst inte missa en massa i skolan nu när vi har rätt mycket. Jaja, blir att knapra panodil och ta det lugnt. Så får man hoppas att man inte vaknar med en dunder förkylning imorgon bitti.



....Just nu känner jag mig fet som en jävla flodhäst.. Ser ut som jag gått upp 10 kilo för fan. Det har jag dock inte, men det känns så. Jag ska däremot inte gnälla egentligen, för jag har ett träningskort.. Men inte fan går jag och tränar.. Blir så sjukt arg på mig själv och sen blir jag ännu mer arg för att jag är arg på mig själv för att jag inte går och tränar när jag kan... Mitt självförtroende är på botten just nu och det är inte kul. Mår fan illa av att se mig själv. Och får panik så fort något plagg inte passa mig. Men ja, jag får ju helt enkelt skylla mig själv. OM jag inte hade varit så helvetes lat, bekväm och om jag hade haft någon vilja och något tålamod så hade jag kanske inte kännt mig som en flodhäst just nu.. Men jag är så otroligt korkad att jag går och mår dåligt över att jag gått upp något kilo men sen går jag ändå och köper lösgodis, chips, läsk och skit. LYCKAT! Hur jävla dum i huvudet kan man vara egentligen..

ÄÄÄÄH ! blir bara mer och mer arg på mig själv ju mer jag tänker på detta, för jag vet att hur mycket jag än säger "Nu ska jag träna och bli smalare osv.." så händer inget ändå.. Bara att inse att jag aldrig kommer få den kroppen jag vill ha..

Men va fan ska jag göra? Någon som har något tips på hur man får viljan, tålamodet och kraften till att åka ner till gymmet en timme per dag, skippa godis och skit och äta rätt??

BLÖ, nej nu blir det en cigg, annars blir jag bara på piss humör och det vill jag inte. Är inte på skit humör nu, är bara lite frustrerad över att jag aldrig någonsin tar tag i någonting och aldrig gör något åt saker och ting..

Nej tjingeling på eeeeeeeeeeer :D

//LINDA MALMQUIST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback