Att jag aldrig lär mig.

Åkte till skolan idag och va där halv 9 när vi började. Vaknade och mådde rent ut sagt skit. Men stack iväg till skolan ändå. Hade närings kunskap. Dock blev det inte så mycket med den lektionen, blev lite rajtantajtan haha. Nä men inget jag tar här. Sen skulle jag ha individuellt samtal med läraren min om fortsättningen på skolan. Så där satt jag och vänta i typ 2 timmar innan jag fick ta det samtalet. Stack från skolan vid 13.30 tiden. Sen åkte jag hem. Nu sitter jag hemma och skulle egentligen börjat plugga så fort jag kom hem, men så har det ju inte blivit. SOM VANLIGT. Jag har ju som sagt : 1 redovisning imorgon i arbetsmiljö och har inte ens börjat med arbetet :/ + ett omprov i alkolhol. Så ja, detta kommer ju bara gå käpp rätt åt helvete. Ska skriva klart min blogg sen blir det fan plugga, vare sig jag vill eller inte.

Dock är det sjukt jobbigt att komma igång bara. Känner mig fruktansvärt seg i huvudet, förkylningen som sitter kvar. Hade jag lagt mig ner nu så hade jag somnat direkt, så jävla slut är jag. Men ja, jag är ju så illa tvungen att plugga så. Så nu är det aldelles strax slut på bloggandet för tillfället.

Imorgon är det ju skola igen som sagt.. Efter det ska jag snabbt ner i stan och köpa några små julklappar som jag ska ha imorgon när jag och några vänner ska köra julklappsspelet. Annars händer det icke mycket mer.

Skriver kanske senare. OM jag hunnit bli klar med arbetet, vilket jag inte tror haha!

TJINGELING.


Så trött är jag nu :p

//LINDA MALMQUIST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback