Idag.

Gick upp 08.00 idag och gjorde ve mig lite snabbt och gick sen iväg till bussen. För en gångs skull hade jag tur med bussen också, den kom precis när jag var framme. Var framme i skolan 09.00 typ. Prov i Näringslära. Var 5 stycken av 13 som kom haha. Lyckat ;). I alla fall, provet gick åt helvete haha. Så får göra om det på Torsdag + omprov i livsmedelskunskap. Ångest och behöva ha 2 prov samma dag. Men inte mycket att göra åt det, blir att plugga en jävla massa bara. För nu måste jag fan klara båda två så man har det gjort och kan ta det lugnt sen. Är ju lediga fram till den 12/1 :) Underbart! Blir att ta det lugnt så man är på G sen när man börjar igen.

Nu ska jag och älsklingen dra ner till stan och se om man hittar något på mellandags rean. Hoppas där inte är fullproppat med folk, fast det vet jag ju att där kommer vara haha. Men man kan ju hoppas på att de flesta är på väla.

Nu har jag inget mer och skriva. Bjuder på en bild på mig idag :) haha hatar att min näsa ser sjuuukt stor ut på vissa bilder hahahah! ;) Men det skiter jag i. Tänker inte sitta och retuschera mina bilder som kissie gör ;). haha..

Skriver sen igen :)



// Linda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback