Jag orkar inte..

Jag känner mig helt totalt slut. Jag orkar inte mer. Känns som det enda man gör nu för tiden är pluggar. Vill bara lägga mig under täcket och gömma mig från verkligheten just nu. Bara slippa göra någonting ett tag. Men så enkelt och slappt har man inte det. Vill man bli något i livet så får man ju kämpa för det, det vet ju alla. Detta är ju även min sista chans att bli något också. Men när det blir för mycket på en gång så stänger hela jag av mig. Då kan jag inte gör något alls. Min hjärna vägrar fungera och jag blir trött och irriterad. Jag visste från början att det skulle bli mycket pluggande, men såhär mycket? Okej, vissa kanske inte tycker det är en big deal. Men för mig är det mycket. Sen har jag å andra sidan aldrig varit någon skolmänniska.. Jag LÄNGTAR till praktiken! Folk kanske tror jag är lat och så vidare eftersom jag klagar. Men det har inte med det att göra. Jag har inget problem med att jobba, jag tycker om att jobba. Handlar bara om den teoretiska delen. Att läsa, skriva, ha prov, redovisningar och 3 kurser på en gång. Det blir bara för mycket för mig helt enkelt. Och just nu mår jag inte speciellt bra. Jag känner mig helt lost. Vet inte vilket jag ska plugga på, vet inte vad jag ska skriva, är rädd för att jag ska göra fel på redovisningen för då kommer alla tro att jag e helt totalt korkad i huvet :P.

Hade varit så otroligt skönt att bara sova nu. Men det kan man ju inte, inte fråns arbetet är färdigt. Däremot så vet jag inte om det kommer bli klart. Jag vet inte vad jag ska skriva. Just nu så känns det som jag har gått in i väggen. Har jag gett mig in på för mycket? Är denna utbildningen inte för mig? Kommer jag klara det?

Jag vill ju verkligen klara detta. Jag vill INTE ge upp. Men just nu mår jag så dåligt så jag kan spy.

Men jag ska inte ge upp, jag ska inte. Så sant som det är sagt. Jag kan ge upp när det gäller annat men inte fan ska jag ge upp detta. Alla ska inte få rätt när det gäller att de tror att jag aldrig klarar något. Denna gången ska jag visa alla att jag kan och att jag verkligen vill. För det vill jag.

Hatar att jag egentligen gör mig mer korkad än vad jag är. Jag är bara rädd för att göra bort mig. Rädd för att jag kommer skriva helt totalt fel och sen redovisa det och ingen kommer fatta vad fan jag snackar om..

Äsch..

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback