Jahapps.

STRESS.

Ett första tecken på stress kan vara att du sover dåligt. Återkommande huvudvärk eller ont i magen är andra varningstecken.

Tydliga tecken.

  • Du känner dig trött på på dagen även när du har sovit länge och ostört flera nätter i rad.
  • Du är likgiltig och struntar i vad som händer omkring dig, eller känner dig nedstämd och orolig.
  • Du reagerar på ett helt nytt sätt på vardagliga händelser.
  • Du blir lätt irriterad och otålig över småsaker.
  • Du får ont i magen, spänningshuvudvärk eller hjärtklappning.
  • Du har svårare att koncentrera dig och glömmer lättare bort saker.
Då vet jag att jag är stressad iaf... Min älskling hade rätt. Som alltid.
Allt stämmer in på mig.
Kul detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback