Min dag idag.



Ingen skola för mig idag, mådde inte alls bra när jag vakna. Mår fortfarande inte bra, är förkyld och seg som satan + magen krånglar.. Roligt roligt. Ajja. Blir en massa plugg idag. Har Gastronomi kompletteringen kvar, ett stort häfte på 22 sidor i Livsmedelskunskap och Arbetsmiljö arbete som ska redovisas nästa fredag. Usch blö, vad trött jag är på plugg. Men får ju tänka positivt att jag har en kock utbildning sen. Sitter och kallsvettas just nu :(.

Blir nog även en runda ner till stan och försöka hitta någon julklapp till systers sambo, den enda jag har kvar och den som är svårast. Alla vet ju att killar är lite mer kräsna och svårare att köpa till ;) eller? Killar vill ju oftast ha en massa tekniska grejer som kostar för mycket :p. Men ja, måste ju hitta något. Sen blir det kanske en snabb runda till Swea.

Annars händer det inte mycket mer idag. Blir lugnt.. Har liksom inga pengar till att dra ut och festa, hade inte haft orken till det iheller så..

Skriver senare :)

Tjingeling!

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback