Någon som vill plugga till mig?



GISSA vad jag gör?? ... Jo pluggar, as usual! Börjar bli lite sådär trött på det haha. Har 2 stycken omprov imorgon, i de 2 jobbigaste ämnena --> Livsmedelskunskap & Näringslära. Sjukt tråkigt och stressande. Men kan inte göra mer än att plugga och sitta och gnälla lite då och då för mig själv och tycka lite synd om mig själv haha. Aja, jag får la göra mitt bästa och så får det gå som det går. Är dock lite små rädd för att jag kommer blanda ihop skiten sen imorgon när jag ska göra proven. Men men, skit i det nu. Jag är ju ledig fram till den 12/1 sen ;) så det är jävlar i det nice! Blir att ta det lugnt och bara softa. Sen börjar helvetet igen ;) haha. Nej det är egentligen inte så jävla svårt med denna utbildningen. Det är jag som gör det svårare för mig själv genom att jag alltid drar ut på skiten och sen sitter med det i sista sekunden. Så jag har bara mig själv att skylla.

Igår umgicks jag med Marie och Sara. Käka tacos och snackade en massa. Trevligt!

Nyår blir hemma hos Saras kusin med Sara, Marie, Kim, Stella, Linus, mig och någon annan brutta som jag inte känner. Ska äta, dricka och ha allmänt kul. Och jag ska fan å med bli lite på lyret ;), det va länge sen nu haha. Får dock se hur det blir med det, för jag känner aldrig för att supa mig full längre.. Men men. Jag kommer ta en massaaaa bilder i alla fall, så det kommer upp bilder här sen efter nyår.

Nepps, dax att plugga då.. SUCK DE LUXE haha. Har inte alls någon lust till att sitta och plugga idag. Känner bara för att ta böckerna, gömma dom under kudden och låtsas att de inte finns haha. Men så kan man ju inte göra.

Haha nej nu är det slut med bloggandet, känner att jag försöker komma på mer och mer att skriva bara för att slippa plugga ;) haha.

Tjingeling på er alla söta människor där ute :)


And yes, jag ser ut som ett kioskmongo haha.
Men det bjuder jag på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback