Nyårs LÖFTE?!

Ska man ha något nyårslöfte detta året? Eller ska man skita i det? Kan inte bestäma mig.. Jag vet att jag antagligen inte kommer följa det ändå haha. Eller så kanske jag för en gångs skull klarar ett nyårslöfte? :P haha man vet ju aldrig. Men jag vet inte vad jag ska ta för "löfte" än. Men jo, jag ska nog ta ett nyårslöfte ändå, så får vi se hur länge jag håller de ;).


Mitt Nyårslöfte!
Ni kan väl nästan gissa vad det handlar om ;) hahaha. Något jag har tjatat om rätt mycket på min blogg, men aldrig gjort något åt.. Japps, min vikt! OCH JA jag vet jag har sagt minst hundra gånger att jag ska gå ner men det skiter jag i haha. SÅ.. Mitt nyårslöfte blir att gå ner till 55 kilo innan nästa år är slut. Det ska ju fan inte va så svårt? Om jag tar träning och allt på allvar så ska man väl kunna det på ett helt år. Så JA det är mitt "löfte". Alltså 10 kilo ska jag gå ner.. Ja nu vet ni vad jag väger haha. Ingen big deal. Men för att jag ska kunna gå ner 10 kilo så gäller det ju att jag:
1. Tar träningen på allvar!
2. Slutar äta allt jävla skit, så som chips, lösgodis, snabbmat och inte dricker läsk.
(får äta sånt EN gång i månaden)
3. Äter mindre potioner och nyttigare mat.
4. Inget småätande.
5. Dricka alkohol högst en gång i månaden
Så ja, vi får väl se om jag lyckas denna gången??
Så efter nyår så gäller det.
Och nu när min älskling läser detta så kommer jag få höra "SÄLLAN du skriver detta, du kommer ju inte göra något åt det ändå" haha. Men nu är det faktiskt ett NYÅRSLÖFTE ;)

Ja, något mer nyårslöfte kommer jag inte på just nu. Så det får bli bra med det! Vem vet, om jag klarar det så kanske jag ser ut så här nästa år...


HAHAHAHA
DREAM ON TYP ;)

Hade ju inte varit fel och ha den kroppen dock. Får la se hur det blir. Kommer i alla fall skriva hur det går. Så får vi se om jag håller det i en vecka, en månad eller kanske fixar det helt och hållet?

Vad tror ni? ;) haha.

//LINDA MALMQUIST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback