Om ni är trötta på mitt vikt tjat så läs inte!

Guud va denna dagen är bajs! Skolan blev skit, mitt arbete blir inte klart så jag kommer få utskällning de luxe av min lärare, kan knappt alkohol provet till imorgon, känner mig helt seg i kroppen OCH jag har gått upp ett kilo... Vilken underbar dag detta är. Det jag mena med rubriken är att jag vet det finns folk som är trötta på mitt gnäll om min vikt och allt annat. Men nu är det helt enkelt så att det är min blogg och jag skriver va fan jag vill i den ;)
Tvingar ingen att läsa min blogg, så enkelt är det!

I alla fall.. Detta jag skriver har jag skrevit säkert 1000 gånger innan. MEN nu menar jag det (sen får ni tro vad ni vill). Jag har som sagt gått upp ett kilo till. Fortsätter det hålla på såhär så kommer jag bli lika tjock som jag var när jag va som tjockast, då jag vägde 70 kilo. OCH går jag upp till den vikten igen, så vet jag inte vad jag gör.

SÅ NU SKA JAG:
* Sluta äta lösgodis, chips och allt annat sånt.
* Ingen mer donken, pizza eller annan snabbmat.
* Dra ner mycket på läskdrickandet.
* Få tummarna ur röven och dra ner till gymmet helst 5 dagar i veckan.
* Inte äta så mycket som jag gör.
* Inget jävla små ätande hela jävla tiden.
* Dricka alkohol högst EN gång i månaden.

* Bara dricka vatten eller saft utan socker.
* Försöka dricka kaffe utan socker (dock inte säkert det händer) :P.
* Ta mindre portioner när jag äter mat.
* Inget gottis och ingen läsk i gotteautomaten på skolan!

Från och med imorgon så smäller det. Och sen vet jag att typ alla som känner mig bra tänker "haha detta har vi hört för, hon kommer hålla det i max en dag" och ja, jag vet att det har varit så innan. och ärligt talat så skulle det inte förvåna mig om det händer igen. MEN nu ska jag fan och med göra något åt detta! För om jag fortsätter som jag gör nu, så lär jag väga 70 igen till sommaren och det ska fan inte hända!!!!

So, lets begin!

Nu ska jag plugga på alkohol provet! För jag måste fan klara det imorgon. Kan ju inte bara faila i det + att jag inte blev klar med arbetsmiljön. Det går ju icke!

Nej vi höres..

:):) Tjingeling.

Kommentarer
myrann

Svar: Haha jo jag tycker han är dösnygg :D

2010-12-09 @ 19:16:07 URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback