SKIT DAG!

Gud vad irriterad jag är just nu..

Det är så att jag är hemma hos min mor nu idag och ska skriva mitt arbete i arbetsmiljö som jag ska redovisa på tisdag antagligen. Skriver det här hemma för jag har ppt här. Så iaf.. Kom hem och satte på datan och börja skriva jävlar i det på arbete, kom rätt långt faktiskt. Vad tror ni händer då? JO MIN DATA DÖR!! Så hela jävla arbetet gick åt helvete. Iaf, jag starta datan igen och då funkar inte internet.. Satt och starta om datorn om och om igen. Men NEJ! Två timmar senare funkar internet igen....

Så ja, nu funkar internet. Men tror ni man har lust att sätta sig och börja skriva om hela skit arbetet då igen??? Nej jag är inte speciellt sugen på det. Men va fan ska jag göra liksom. Jag är så illa tvungen. Nu är jag sjukt trött i huvudet också och irriterad som ett bi. Men om jag inte gör skiten så halshugger min lärare mig haha. Så ja.. Bara att sätta igång och SKRIVA OM allt igen.. JIPPI!!!!

Nej usch, va arg jag är nu. Kommer ju få sitta uppe hela natten. Har ju ett prov på tisdag också i livsmedelskunskap och det är inte speciellt lite man ska kunna. Så det blir en kanna kaffe och skriva tills jag somnar sittandes.

Jaja, hoppas att alla har en lika underbar dag som jag har/haft idag.

TJINGELING..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback