Snart jul då ja.

Sitter och pluggar lite nu. Har redovisningen imorgon ju. Kommer inte bli så jätte bra då mitt ppt blev som det blev haha. Men det får funka. Sen efter redovisningen ska vi vara i köket. Så det blir nog heldag imorgon.

Har varit på väla idag med min mamma, syrran och sötaste Emil. Tog en fika och kollade rundor lite. Ska dit igen på Torsdag, dock SJÄLV så jag kan gå där i lugn och ro! Har något kvar att köpa bara. Men det går nog rätt snabbt. Kommer däremot va äckligt mycket folk där då men det får jag ju tåla.

Det roliga var att när jag skulle hem från väla så stog bussen och vänta så jag sprang fram, då stängdes dörrarna så jag knacka på rutan. Då sa kärringa jäveln nej. Så jag knacka igen och sa till henne och öppna. Men inte fan öppna hon. Bussen stod kvar i säkert en halv minut till. Så jag blev fly förbannad och sparka på dörrjäveln och skrek lite fula ord till kärringen haha. Men jag fick vänta till nästa buss. Väl på nästa buss så kom det på en familj med tre skrikande barn. Den ena lilla pojken på typ 4 år gick bakåt i bussen och föräldrarna såg inte detta. Så precis när han gick upp på de små trappstegen som finns längst bak i bussen så körde bussen och han flög bakåt och slog bak huvudet i en kant. Jag hann inte ta han förstår ni. Mamman kom bak och jag skällde ut henne haha. "Ha koll på dina ungar för fan" ;) Kunde inte vara tyst, plus att jag redan var arg sen innan haha.

Kom hem till min älskling till slut iallafall. Käka middag och snacka en massa. Sen så kom Linus mamma, pappa och bror och sa att dom hade köpt något till mig. Jag fick ett Thomas Sabo armband med en snöflinga berlock. SKIT GLAD blev jag. Har velat ha ett Thomas Sabo länge nu. Dock var svärmor väääldigt noga med att säga att det INTE är en julklapp utan det är för att de är glada över att ha mig i familjen (Faktiskt kul och höra :D). Men sen vet jag att hon säger så för att jag inte ska köpa julklappar till dom också ;) haha. Men det kommer jag nog göra ändå. I alla fall TACK SÅ JÄTTE MYCKET för armbandet igen, blev super glad!!



Hade tänkt lägga upp lite fler bilder men det tog typ 10 minuter för bara en bild, så det orkar jag icke haha. Fattar inte varför det har blivit så sjukt segt att ladda upp bilder på bloggen?! Är det så för er andra också?
Nej nu ska jag plugga vidare.

Puss&Kram
//LINDA MALMQUIST

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback