Snö snö och mera snö.

Tjingeling!
Ett tag sen jag skrev nu. Har inte haft något skoj att skriva ändå haha. Inte för att jag har det nu iheller men va fan, får ju skriva någon gång. Var ledig både igår och idag från skolan då vår lärare var sjuk. Det positiva med det är väl att provet vi skulle haft nu på tisdag blir den 27 istället. Så nu har man lite längre tid att plugga in det. Jävligt bra, för det är näringslära och det är sjukt jobbigt. Men ja, det ska väl gå bra hoppas jag .

Livsmedelsprovet vi hade i veckan, gick väl sådär. Va ett jävla stort prov och kom frågor som jag inte ens hade pluggat in :( typ vilka olika potatisar det finns och sen en massa ostar som man skulle skriva vad det var för sorts ostar, och lite annat. Men jag kunde en del, så jag får hoppas på ett G iaf.

Jahapps, då är det jul om en vecka. Inte för att jag tycker det är speciellt skoj längre. Men men. Har en julklapp kvar.

Köpte ny kamera igår också ;) så har tagit en massa bilder.

Tänkte att jag skulla lagt upp några bilder nu från igår och idag, men det går ju icke :( Skit också haha. Ajja, lägger in dom så fort de går :)

Byee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback