Nu jag skriva igen haha

Har bara tagit det lugnt heeeela dagen! Skönt att göra det ibland. Fast känns helt tomt när jag inte är med mitt hjärta. Men ska till honom imorgon antagligen. Myspys :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om haha, händer inte speciellt mycket nu mer. Jag festar inte så mycket mer och umgås inte med folk så mycket mer haha. Varför vet jag inte, har bara blivit så. Men imorgon innan jag ska till Linus så ska jag kanske träffa Sandra i stan och ta en fika, om jag får pengar av mamma vill säga.

Hur det blir med skolan i Köpenhamn vet jag inte ännu. Men snart vet jag. Så får se hur det blir. Annars om det inte blir något med det så blir det att man får söka jobb som en gast.

Börjar bli lite trött nu, hade velat ladda hem en film och se men då blir hjärtat arg för jag ser de utan honom haha! Så jag väntar till kl 22 för då börjar paradise hotel :) .

Nepps, nu ska jag göra något annat, vad vet jag inte. Kanske rita lite :)

Lite bilder från den 22 Februari :)

Me unt Marie :)

Marie och Jamie :)

Marie, Jag och Sara.

 

Nej nu orkar jag inte mer haha , bjuder på en sista ego bild som jag tog idag ;)

Och ja jag vet jag e snygg mohaha.


/Linda Malmquist

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback