Skriver igen haha

Har inget bättre för mig så jag skriver igen. ;)

Känns som jag aldrig kommer någonvart. Jag har mycket att göra men jag bara skjuter fram allting alltid för att jag inte orkar eller glömmer. Och det börjar gå mig på nerverna att jag gör så. Jag har fortfarande inte ringt CSN som jag skulle gjort för länge sen. Jag måste prata med dom angående ett lån jag måste ta för att kunna gå utbildningen i Köpenhamn. Får jag inte det lånet så kan jag säga hejdå till den utbildningen. Eftersom jag ska bo där och så vidare så kostar ju det. Så jag måste fan ta tag i mig själv och ringa!

Mitt mål just nu är att komma in på denna utbildningen som är på 3 år och sen efter jag gått den, kanske starta en egen restaurang. Men ja, kommer jag inte in på utbildningen så blir det ju inget med det. Men jag HOPPAS allt blir som jag vill! Även om det kommer vara skit jobbigt att bo i Köpenhamn utan min pojkvän och alla mina vänner så ja. Det är ju sånt man får ta isåfall. Jag kommer ju helt klart komma hem varje helg jag kan och mysa med mitt hjärta.

Ska snart in i duschen och se om det kanske får mig att piggna till. Också ska jag ta två panodil så jag kan sluta ha ont i magen!


HAHA Frida och jag på msn nu hahah!

/Linda Malmquist



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback