Snart sova tänkte jag .

Man märker att jag har fått internet hemma nu haha, för då skriver jag blogg oftare.

Blev inget imorgon med att träffa Sandra i stan :( . Kunde icke låna pengar av min mamma. Så mitt hjärta ska antagligen komma hem till mig efter han har vaknat och sen åker vi hem till honom. Så får jag iallafall umgås med Linus och sova bredvid honom och bara mysa.

Satt precis och kollade en massa dieter på internet. Haha jag vet att jag tjatar om mina dieter och så vidare. Men så är det haha. Jag ska gå ner till 55 kg innan sommaren är här. Annars vägrar jag visa mig i bikini haha. Och sen skiter jag i att alla säger "du är redan smal, bla bla" haha. Ok jag är inte jätte tjock det vet jag. Men jag har lite fett här och där som inte ska va där haha. Som tillexempel mina "love handels" och sen lite fett på benen och så som ska BORT! Sen är jag nöjd. När det är borta så ska jag inte tjata mer om mina dieter ;) haha!

Pratade iallafall med min mamma om "nutrilett diet". Så den 15 Februari ska jag få låna pengar så jag kan gå på den dieten i 10 dagar. En person jag vet om har gått ner 14 kilo när han gjorde det. Så då ska det väl inte va så svårt för mig att gå ner 5 kilo. Fast sen gör det ju inget om man går ner lite mer än 5 kilo iheller haha. Mindre än 50 kilo ska jag iallafall inte väga.

Sen ni som tycker jag är korkad för att jag tjatar om min vikt och att jag tycker jag e tjock. Skit ner er haha. Nej men som sagt, jag trivs inte med hur jag ser ut nu och så kan ni säga vad ni vill. Jag bryr mig inte om vad andra tycker för trivs jag inte med mig själv så gör jag inte det.

Plus att man vill ju va så snygg som möjligt och kunna ha snygga underkläder utan att se ut som värsta bobban haha. Funkar nu inte denna dieten på mig så blir jag arg haha. Det som kommer vara svårast dock är att jag inte får äta efter klockan 20.00 och inte dricka kaffe. Men ja, vill man vara fin så får man lida pin. haha! Sen så ska väl 10 dagar inte vara så svårt att stå ut med. Tycker jag..

Nu ska jag aldelles strax gå och lägga mig och sova tänkte jag . Även fast jag vet att om jag går och lägger mig nu så kommer jag inte somna från efter 02.00. Men skit i det.

Ha de nice :)

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback