Tjing tjong haha

Sitter hemma hos hjärtat nu, han sover men icke jag haha. Gick upp klockan 09 och blandade min jordgubbsshake. Går ju på sån nutrilett diet nu. Började igår och ska göra den i 10 dagar. Jag kan ju säga som så att det inte är god mat man får äta. Denna jordgubbsshaken fick jag tvinga i mig och sen pastan man ska äta som middag är så äcklig så jag höll på att spy igår, så den kunde jag inte äta haha. Får se om jag klarar det i 10 dagar haha. Men jag ska försöka att inte ge upp. För klarade jag det igår så klarar jag det 9 dagar till ;).

Idag ska jag bara ta det lugnt och mysa men min älskling. Sen i helgen ska jag på dop för Emil :). Det värsta e att dom ska bjuda på smörgåstårta och jag får inte äta det då :'( !! Jag älskar smörgåstårta haha. Ajja, mitt eget fel ju. Men jag vill ju vara smal så.

Nej nu orkar jag inte skriva mer.

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback