14 Januari :)

Tjofaderun här kommer Gun xD . Haha, jag är extremt uttråkad nu. Men det är ju till viss del mitt eget fel. Då jag inte åkte till min pojkvän istället för att ruttna :P. Så jag ska inte klaga! Nu sitter jag hemma hos min syster, hennes sambo och lille Emil. Fick precis Emil att somna genom att jag sjöng med min underbara sångröst, HAHA! Okej, underbar är den dock inte, men han somnade iallafall :). Kan fan inte barnvisor så det blev halva av originalsångerna och sen hittade jag på resten haha. Tur han inte fattar vad jag sjunger än ;). Mohaha! Ska antagligen hem senare ikväll när jag ätit och så här.

Imorgon ska jag till Väla tidigt och handla med mor min :P . Jag ska handla för mitt present kort på HM och sen kanske flörta till mig ett litet klädesplagg haha. Plus så ska jag fixa p-piller och Järntabletter (har lågt blodvärde). Sen ska man hem igen och göra ve sig för kvällen och sen blir det hem till Tosse antagligen?! Inte riktigt säker på hur det blir än.

Kom precis på att jag MÅSTE ringa CSN och prata med dom nästa vecka också, angående ett lån jag ska ta. Som jag hoppas jag får, annars blire ingen skola i Köpenhamn för mig. Så jag hoppas mer än allt annat att allt går som jag vill. Börjar bli trött på att inte ha något att göra. Men om det nu inte blir denna utbildningen så blir det nog att man läser upp lite betyg och så tills man hittar något sketet jobb.

Nej nu ska jag ta något att dricka innan jag dör av törst :P . Så får man hoppas det blir skoj imorgon också :).

Ska även testa en "nutrilett diet" i 2 veckor. (Om man kan låna pengar till det vill säga) En som gjorde det gick ner 12 kilo på 2 veckor :). Jag ska inte ner 12 kilo dock men typ 9 kilo hade varit nice :) Så väger man 55. Japps, nu vet ni min vikt om ni kan matte haha. Men det skiter jag i ;)  .

See ya later <3

Linus , underbaraste pojkvännen :) . Så som du ställde upp för mig förra fredagen har ingen annan gjort och det får mig bara att älska dig ännu mer <3



/Linda Malmquist

Kommentarer
Mimi1

Hoppas allt gick bra tillslut......

2010-01-21 @ 10:14:46 URL: http://vimsanmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback