5 januari 2010

Har fortfarande inget internet hemma, därför skriver jag inte så ofta!

Har inte hänt så mycket i vilket fall som helst. Nyår firade jag med hjärtat och några vänner. Va väl sådär.. I Måndags var jag på lasarettet, tog blodprov och va hos gynekolog :( USCH va jag hatar dom 2 sakerna! Haha.. SÅ den dagen var inte så rolig. Fick även reda på att jag har dåligt blodvärde, så nu ska man börja käka järn tabletter.

Då är det nytt år.. Inte för jag bryr mig haha. Men detta året ska jag fan göra till ett bättre år än 2009. Om allt går som det ska så börjar jag ju utbildning i Köpenhamn i Mars. Ska bli jävligt skönt! Men ja, det är om jag kan ta lån från CSN. Sen har jag nyårslöftet att börja träna, äta rätt och gå ner till minst 55 kilo innan nästa år, helst till sommaren!

Mer än så har jag inte att berätta haha.

Saknar dig hjärtat :) Ses imorgon <3<3



/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback