6 JULI.

Egentligen så har jag inget speciellt att skriva om. Men jag har inget bättre för mig just nu så då skriver jag lite!

Midsommar.
Firades som sagt hemma hos min syster och hennes sambo i deras nya hus. Huset är faktiskt riktigt fint! Blev en massa sill, potatis och dricka. Spelade även ett spel "upp till bevis" , riktigt kul när man har fått i sig lite dricka. Dock var det bara killarna och jag som va på G att spela. Mamma och syrran var trötta så det blev inte att vi spelade så jätte länge. Satt väl hos dom till 3 på natten ungefär sen gick jag och hjärtat hem till mig och sov. Men det var trevligt :) Första midsommaren man får fira med sin pojkvän också ;) haha. Har bilder men på min syrras sambos kamera. Så det tar nog ett bra tag innan jag kan lägga in dom.

GrillFest i Fredags.
Var hemma hos Marie & Kim och grillade. Det var jag, hjärtat, Jamie, Madde, Henke också Marie och Kim då såklart! Blev grillat kött och pommes :) GottGott! Hade även med mig upp till bevis (spelet) så vi körde det en runda också. Var en helt okej kväll, men liiiite för mycket dricka kanske! Kommer bilder från det sen också. Har dom på datan där hemma.

Idag.
Stack jag och hjärtat hem till Sara och badade i deras pool (dock bara lite, eftersom vattnet var skit kallt) sen grillade vi korv och grillspett! Gott gotti gott gott ;). Sen satt vi och snacka och umgicks och så. Trevligt trevligt!

Träningen.
Går hyfsat bra tycker jag. På ca 20 dagar har jag gått ner 4 cm runt magen, så det är nice. Har börjat träna mer och mer nu och börjar faktiskt komma in i det mer. Tränar med Sara varannan dag nu. Igår körde vi ett pass, "Afrodans". Va skit kul men jävligt jobbigt. Har nog aldrig svettats så mycket hahaha! Imorgon tänkte vi köra något annat pass eller så blir det att vi kör efter vårat schema. Känns rätt bra nu när man ser resultat när man mäter och så. Det är det som får mig att vilja träna ännu mer ;). Men jag har faktiskt "fettat" mig lite mer än vad jag sagt att jag skulle haha. Jag har sagt från början att en gång i månaden ska jag äta chips och sådant. MEN har blivit liteee mer än en gång i månaden haha! Men det ska jag nog kunna sluta med också. Har börjat ta träningen mer på allvar än i början iallafall. Får väl se om jag lyckas med "beach 2011" ;) haha!

Annat skoj..
I slutet av Juli ska antagligen jag, min älskling, Set och Emelina iväg och paddla i 3 dagar. MYSIGT! Så det ser jag fram emot. Nej nu kommer jag inte på mer att skriva.. Skrev mer än jag trodde haha!

Ha det bra!

HAR ju glömt säga att jag kom in på restaurang utbildningen den 2 Augusti :):)
! Sjuuukt glad är jag!

Lite olika bilder från min mobil...


Lilla Lisa och jag solar i min systers och sambos trädgård.


Mina systerbarn .. <3 Emil och Lisa :)


Hjärtat och Rocky :)

//Linda Malmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback