Helsingborgs festivalen

Igår var jag en sväng nere på festivalen med hjärtat och min systers sambo. Gick där nere typ två timmar, inte mer. Dom har dratt ner på det rätt mycket märker man. Inte alls lika många stånd och så som det var förra året. Men men.. Ska dra ner en sväng snart idag också. Med Sandra och hjärtat. Blir nog där lite längre idag antagligen. Funderar om jag ska köpa linnet jag blev kär i igår eller inte haha. Kostar 150 kr men vet inte riktigt om jag tycker att det är värt de. Så får se. Annars blir det kanske ett par trosor där det står "Linus leksak" på. Rätt häftiga haha. Hade jag haft mer pengar hade jag även köpt kalsonger till hjärtat där det står "Lindas candystick" men så mycket pengar har man icke tyvärr.

Då börjar skolan på Måndag klockan 10.00 :) Nice! Nu ska man bara hitta dit också haha, har ingen aning om var det ligger. Vet adress och så men inte mer haha. Så får väl leta en timme haha.

Nej nu ska jag klä på mig sen blir det ner till stan!

Ha det nice!


Saknar min Frida :( tycker hon kan komma hem från Australien igen!


//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback