Jobbig värme.

Riktigt varmt och kvavt ute. Man kan knappt sitta där ute innan svetten rinner haha!

Blir träning med Sara halv 7, pilates och sen antagligen lite styrketräning. Nice! Som sagt så har jag ju gått upp 2 kilo så nu ska dom bort igen, 2 veckor sen ska dom vara puts väck. Annars får jag panik haha.

Har varit på stranden med min älskling i måndags och igår. Blev kvällsdop och mys! Så mitt första dop i sommar var i måndags.

Bilder från i måndags..



Riktigt mysigt :)


Min fosing :P haha


Hjärtat och jag :)


Älskar dig till tusen ! <3

Imorgon ska man träna med mor min och sen blir det hem och ta det lugnt. På fredag kommer min syster och lilla Lisa på besök och stannar över helgen så det blir väl lite grillning och så på fredagen..
Har även fått reda på att man ska bli moster igen :) I April nästa år kommer en liten bebis igen. Skoj!

Nej nu har jag inget mer att skriva :P .

Ha det bra!
//Linda Malmquist

Kommentarer
Therese

Då är det snart ER tur att bilda familj ;)

2010-07-21 @ 19:33:45 URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback