Kaffe e GOTT!

Nu sitter jag och dricker mitt "morgon" kaffe :) Underbart. Vet inte vad jag skulle gjort utan kaffe och cigg på morgonen. Jag hade nog gått och lagt mig igen och vägrat gå upp tills jag fått det haha. Vaknade senare än jag skulle idag, inte bra alls. Skulle egentligen gått hem till syrran och lånat deras hemtelefon och ringt ett viktigt samtal men nu blidde det inte så. Så jag får ringa imorgon.. Har sovit väldigt dåligt i natt, vaknat flera gånger + haft ont i min tand hela natten. Men nu är jag iallafall pigg och vaken!

Kom precis på att jag har ett samtal till att ringa.. Det är så att ett "psyko" (stavas det så?) håller på att ringa mig dag och natt. Orkar inte ta hela historien om vem han är och så vidare men han är otroligt dryg och creepy! Nu sist denna idioten ringde så pratade jag först med hans killkompisar som då sa att han var "galen i mig, saknade mig" och så vidare.. Nu är det då så att jag aldrig någonsin har träffat denna personen, iallafall inte vad jag vet. Jag vet ju inte om han har stått och pratat med mig någon gång utan att jag vetat att det är han då jag inte vet hur han ser ut. I alla fall.. Jag har anmält honom och så vidare och sist jag pratade med polisen så sa dom att jag skulle ringa igen när han ringde mig så då får jag göra det.. Sjukt äckligt att han håller på att ringa så som han gör och säger saker som han säger. Han vet var jag bor så man vet ju aldrig om han bara får för sig någon dag att stå utanför vår dörr..

Snart dags att bege sig in i duschen. Ska träna senare med Sara, vilken tid vet jag inte än. Blir antagligen något pass. Afro kanske?! Får väl se. Sen blir det att jag åker hem till min älskling och myser.

I helgen är det Helsingborgs festivalen. Inte för att jag tycker det är SKIT ROLIGT och inte fan ska jag ner och supa mig full. Man är ju inte 15 längre ;). Blir att jag och älsklingen drar ner en dag och kollar rundor lite och äter vars en älgkebab. Aldrig ätit det så då blir det att man får testa det detta året. Har inte några pengar dock, så ska försöka fjäska till mig någon hundra lapp av mor min haha.

Gud vad skönt det kommer vara när jag väl börjar skolan och får csn. Money money money ;) haha. Blir en liten tripp till Ullared i slutet av Augusti också, så då ska man köpa en massa kläder. Om jag hittar något där vill säga. De andra gångerna jag varit där har jag kanske hittat 2-3 klädes plagg och sen bara köpt en massa onödigt skit som jag aldrig någonsin använt haha. Jag är väldigt bra på att köpa saker som jag egentligen inte behöver..

Nej nu har jag inget mer att skriva! Skriver kanske lite senare, ska kolla mina mått och se hur mycket jag har gått ner också ;) Inte för jag tror det är så jätte mycket men ändå haha.

PUSS&KRAM


Min söta underbara systerson Emil <3

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback