Längtar till den 2 Augusti!

Lite mer än en vecka sen är det äntligen den 2 Augusti och skolan börjar!! Så jävla skönt att man äntligen ska få något att göra, även om jag vet att det kommer bli jobbigt och stressigt. Då den bara är på 5 månader. Men denna gången ska jag kämpa som fan och inte bara ge upp. Har lite lätt för att ge upp ibland haha! Så efter denna utbildningen är fixad så blir det att man söker jobb till max. Har ju redan lite erfarenhet av att vara servitris och så så jag hoppas att det kanske hjälper till lite i utbildningen. Så kanske det blir lite enklare ;) . Vem vet.. Dock är jag otroligt klumpig då och då. Så innan när jag jobbade som servitris så tappade jag rätt mycket saker både på gästerna och golvet och ja överallt.. PINSAMT! Men det är ju sånt man får skoja bort :) och som tur var så hade jag alltid trevliga gäster när jag jobbade.. Men det är några år sedan nu..

Imorgon kommer som sagt min syster och lilla lisa :) . Så ska vi hitta på något, antagligen stranden om det är fint väder och sen kanske det blir att vi grillar. Sen på kvällen ska jag hem till älsklingen igen :P. Nej vi klarar oss inte utan varandra haha!

Blev ingen träning idag, tog en paus från det idag och imorgon sen kör jag på på lördag och söndag igen :). Så det är ingen fara med det. 5 dagar i veckan har jag sagt att jag ska träna och det blir det då.

Nej nu ska jag öppna min andra x cider och kolla lite på tv :)


Jag och älsklingen hemma hos Marie och Kim när vi var där sist och grillade.
Spelade spelet "upp till bevis" ifall ni undrar vad vi sysslar med haha!

//Linda Malmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback