Sommaren slut?

Sitter och väntar på bussen nu, ska hem och ta det lugnt nu efter träningen. Körde schema träning idag, gick bättre än förra gången :). Blåser riktigt mycket ute. Bara väntar på att regnet ska ösa ner.. Kan ju hoppas på att det blir åska ikväll, tycker det är sjukt mysigt! Dock mysigare att vara med hjärtat när det åskar, för då sticker vi ut på altanen och kollar på blixtarna :). Nice! Men nu ska man hem så om det börjar åska så får jag mysa själv haha. Ont i revbenen har jag också, haft det i några dagar nu. Varför vet jag inte men har inte lika ont nu iaf. Sen börjar min visdoms tand Jävlas med mig också, och det gör ont kan jag säga.. Ajja, inget mer att skriva just nu. Puss och kram linda binda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback