Trevlig kväll!

Då har man nästan precis kommit hem till min älskling linus igen efter en väldigt trevlig kväll med hans familj och släkt. Mycket god mat och trevligt sällskap hela kvällen, så det har varit en bra kväll. Gick hem med hjärtat och hans bror, och man kan ju säga som så att man märker att de är bröder då de är lika knäppa ;-) haha, få en att skratta är dom bra på också. Så nu ligger man i älsklingens säng och dricker en öl och skriver blogg medans hjärtat sitter och spelar på facebook haha. Snart blir det väl ett avsnitt av doctor who och massa mys. Sen blir det sova. Ska försöka va uppe rätt tidigt imorgon då jag och sara ska träna! Och jag MÅSTE träna imorgon, ätit som en oxe bara för all mat var så god idag så då blir det att träna bort det imorgon haha. Nej nu har jag inget mer att säga förutom att jag har världens underbara pojkvän<3 Godnatt, sovgott från linda binda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback